Det regnar uppåt. I Bernts värld.

Anna är den enda vän jag har som tackar någon som spillt mjölk på henne.. Men jag tycker om henne ändå! :)

Annars tycker jag att det är ganska obehagligt att någon i vår skola går omkring med ett knogjärn på sig.. Vi hittade det i en soffa idag och gav det till Lena (rektor). Hon blev glad över att vi gav det till henne, men mindre glad över att någon går omkring med sånt.. Det är, vad jag vet, olagligt och klassas som vapen.

Lars Winnerbäck kommer i sommar ha med sig lite diverse andra artister på sin turné. Den bästa av dessa diverse artister är Emil. Emil Jensen och Lars Winnerbäck kommer att spela på samma kväll och på samma scen och förstå hur underbart bra det kommer bli eller? Nu är jag ännu mer arg över att bröllopet och Winnerbäck är på samma kväll, för det hade varit så praktiskt att kunna se honom i Stockholm. Men nu får jag göra en resa istället. Det lutar åt Örebro, där han och de andra spelar dagen innan i Stockholm. Vem vill följa med?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

vi vann cissi :) , 2-1 haha men de borde bli 10-0 till oss hihi :). Ja gjorde självmååål :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback