Förnekelse. Jag har ingen vetenskaplig uppsats att skriva. Nej.

Jag gör allt för att inte behöva börja skriva på riktigt. Att på riktigt börja skriva på den vetenskapliga uppsatsen. Jag tror inte jag vågar, jag tror att jag valt ett för svårt ämne och det kommer vara hur jobbigt som helst. MEN, jag tänker hela tiden att jag inte kommer bli smartare om jag skjuter upp det. Så därför är det lika bra att börja. Idag ska jag börja. Snart. Om en stund. Men jag måste ha skrivit i alla fall något innan jag går och lägger mig. Jag måste lova mig själv det. Trots att det är svårt. Och trots att jag just nu sätter punkt väldigt ofta.

Jag och Elin har i alla fall fixat vårt till skivan! 150 spänn gick det på, och det var det helt klart värt. Antagligen kom vi billigare undan än vad de flesta kommer göra. Vill jag inbilla mig i alla fall. Och så har vi lärt oss att domaren hette Collina och att man borde kunna betala med beröm. Och katterna mår bra. De är bara lite ledsna tror jag. Men jag ska ta bra hand om dem, för jag är snäll. När jag har orkat installera om Java på datorn kommer det komma upp en del bilder i bilddagboken. Men jag kommer nog inte orka på ett bra tag känner jag. Jag borde göra svenskan. Och jag borde ge mig ut och springa. Träningen ställdes in av någon anledning. Ingen fotboll här inte.

Det här var bland det konstigaste inlägget jag skrivit någon gång tror jag. Om det är någon som vill gå på min skiva den nionde maj är du hjärtligt välkommen att berätta det för mig så kan du få köpa en biljett. 100 kr, Tenderbar. Franskt tema. Vetenskaplig uppsats och psykiskt sjuka nu. Hjälp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback