Hej jag har humörsvängningar.

Jag blir alltid törstig när jag pluggar. Det är konstigt. Och ja, jag har kommit igång med uppsatsen. Igen, får man väl säga. För nu har jag börjat om från början. De två böcker jag läst har varit i onödan, men det bryr jag mig inte om just nu, för jag är bara glad att jag har hittat ett ämne som jag kan hantera, som jag kan ha överblick och kontroll över. Tack till Felicia. Men om jag hade börjat med det här ämnet från början hade jag säkert varit nästan klar nu. Men det är så jag inte ska tänka. Nu blir det här som en vanlig uppsats, och jag börjar med den lika lång tid som jag brukar börja med uppsatser som ska lämnas in. Någon vecka innan. Det här går bra! (Märker ni skillnad i humör från igår eller? Det beror nog på att jag var så färgglad idag.)

Annars hade jag en mer eller mindre (antagligen mindre) vettig konversation med en av katterna imorse. Det var väldigt roligt. Och jag vet inte ens varför jag skriver, jag har inget vettigt att skriva. Förutom att jag blev uttagen till seriepremiären på fredag. Jag är ungefär lika rädd och nervös som jag var innan träningsmatchen. Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback