Jag slog aldrig tillbaks.

Tio minuter innan jag ska gå hemifrån är Elin snäll och berättar att den enda lektionen jag har idag (de andra två är inställda) också är inställd. Så då blev jag ledig helt plötsligt. Jättetrevligt :) Eftersom jag är fullt påklädd och redo att gå hemifrån ska jag göra det också, tänkte ta en sväng i stan och se om jag kan hitta några jeans. Eller något annat, typ ett linne kanske. Sen ska jag äta en glass ^^ Och kanske lura någon att göra mig sällskap, trots att jag egentligen inte borde vara i stan för länge, då jag har en vetenskaplig uppsats som väntar på att bli skriven. Men jag behöver bara ta reda på en sak till, sen kan jag börja skriva. Det känns skönt. Jag är i fas. Och det är sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback