This will be fine.

Herregud vad jag är nervös.. Mitt tankesätt förändras en gång var 30e sekund ungefär.. Just nu är det 'det kommer aldrig gå, jag kommer göra bort mig och hjälp, hjälp, hjälp', men snart är det 'det här kommer gå bra, jag kan inte göra mer än mitt bästa och jag vet vad jag ska göra i mål. Det kommer vara bättre att ha mig i mål än någon utespelare, och de kommer inte slå ner mig om jag släpper in mål'. Men det hjälper inte mot min nervositet. Sånt här är inte nyttigt ^^ Men jag ska väl komma levande ur det här med. Jag har i alla fall packat väskan och jag har inte glömt något viktigt, typ som skor. Det skulle vara ganska pinsamt. Om fem minuter bär det av.

Kommentarer
Postat av: v

Det är inte målvaktens fel när det blir mål, det är det resterande laget som brister när det kommer till försvar. tänk så ;)

2008-04-07 @ 20:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback