VÅR.

Idag har jag suttit på balkongen i två och en halv timme. Sen blev jag alldeles för rastlös. Men färg har jag minsann fått! Om än röd, men en början. Och jag har fått en hel del plugg gjort också, har läst och schizofreni på engelska och antecknat och även pluggat lite spanska. Och det har inte ens varit jobbigt, för det har varit så varmt och skönt. En försmak av sommaren, och imorgon kommer det bli lika varmt :) Jag vet i alla fall en som kommer lura med sig någon att äta glass efter skolan. För imorgon kommer det vara varmt på riktigt, inte som i fredags när jag och Felicia åt glass trots att det egentligen inte alls var särskilt varmt ^^

Back to study. Det är bara en och en halv månad kvar. Kanske dags att börja ta det seriöst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback