Ansiktsbok

Jag drömde inatt att jag blev medlem på Facebook. Jag tror att det kanske är dags. Det verkar ganska kul, även om jag fortfarande är väldigt emot det. Men jag känner att jag kanske är mogen, att jag kanske är mogen att ta steget och bli som alla andra. Bli en del av samhället igen. Kanske är det därför jag känner mig så vilsen? För att jag inte har Facebook. Antagligen. Men observera att jag inte tänker bli medlem för att lägga upp massa bilder och skryta om hur mycket jag festar och hur många kompisar jag har. Jag tänker bli medlem enbart för att kunna hitta gamla (och nuvarande) vänner och titta på deras bilder. Punkt.

Men kanske inte just ikväll. Kanske på fredag. Eller lördag.

Idag har jag sökt ett jobb till. Det känns bra, det känns som att jag har en chans faktiskt! :) För en gångs skull. Heja mig. På måndag ska jag till arbetsförmedlingen och redovisa alla jobb jag sökt. Jag ska göra en lista. Faktiskt.

Heipa!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha yes! vinst blir de kan ja lova! och ett mål av min MINST! Varför är inte du med din svikare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback