Bröllop

Bröllopet igår var bland det vackraste jag varit med om. Kören som sjöng vid ingångsmarschen var helt fantastiskt (Maddes klass) men jag lyckades hålla tillbaka tårarna. De kom först när Maddes pappa och ena storebror spelade trombon/gitarr. Extremt fint och väldigt vacker låt. Och Madde och Philip, hur fina var de inte? Allt var så himla fint och när kören sjöng mot slutet av akten var det så gulligt att Madde inte kunde låta bli att sjunga med :)

Middagen efteråt gick bra, jag hamnade med väldigt trevliga människor. Bara att konstatera att jag faktiskt, trots allt, har en förkärlek till göteborgska. Som tur var hamnade jag mitt i en bunt människor från Borås. Vi hade väldigt roligt :) Mitt tal gick också bra, fick alla att skratta. Och fick en massa beröm efteråt, folk jag inte ens sett under middagen kom fram och sa att det var det bästa talet.. Så jag lyckades nog.. Festen efteråt då resten av gårdengänget slöt upp igen, innehöll massa roligheter. Och Madde och Philip var lika vackra hela tiden. En dag med mycket skratt och en del glädjetårar. En väldigt fin dag, där regnet kom när vi inte behövde gå ut mer.

Kärlek är ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback