De finns i Kina! - Japaner?!

Igår var en grym kväll. Jag kan verkligen inte förstå varför jag i princip aldrig träffar den sidan av släkten.. Förhoppningsvis blir det ändring nu, för jag trivdes verkligen. Men det är lite udda. Mamma pratade i telefon när vi var påväg dit, och på frågan vad hon gjorde svarade hon Jag är påväg till min före detta mans brors barn. Men enklare sagt min kusin och hans familj. Och ja, det känns ganska konstigt att ha en kusin som är gift, har tre barn, varav det äldsta är två år yngre än jag. Men aaaah vad roligt vi hade! Var hemma vid två-tiden.

Jag kom på en sak imorse. Efter drömmen jag hade har jag fått för mig en sak, en i grunden bra sak, men med mer eftertanke en ganska dålig idé. Utlämnande, blottande och idiotisk. Härlig, spännande och bra. Men hey, det är mig vi pratar om. Klart jag inte kommer göra slag i saken. Jag får nöja mig med tanken. Det har jag ju gjort i nitton år nu, så varför inte den här gången också? Även om jag märkt små saker, även om jag tolkar en del saker kommer det stanna i mitt huvud. Jag vet det. Det är synd. Det hade kunnat bli bra. Det är jag ganska säker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback