Imorgon <3

Haha, heja Unitedstage. Mailade dem förra måndagen när jag precis insett att vi inte skulle kunna ta oss från konserten som är imorgon. Frågade om de var medvetna om detta och om de pratat med lokaltrafiken där. IDAG fick jag svar. Men men, det har ju redan löst sig, eftersom Elin har världens snällaste pojkvän :) Oh, det ska bli så roligt! Jag längtar verkligen.

Annars hade jag ställt klockan på 08:00 imorse för att se på handboll, men var så extremt trött att jag inte alls ville titta på tv, och det var lika bra det eftersom de förlorade. Istället ställde jag klockan på halv tio, för att se semifinalen för damer i rodd. Den blundade jag mig igenom och det var väl också lika bra, eftersom svenskan kom sist. Sen var det dags för rodd och semifinal för herrar och Karonen! Då minsann tittade jag, och det var också lika bra eftersom han vann :) Sen tittade jag på åttondelsfinal i fäktning (haha, jätteudda sport, de blir extremt glada varje gång de får in en träff..) och såg sen Gustav Larsson (?) ta silver i cykling. Synd på guldet, men silver är fint det med :) Här emellan åt jag en väldigt god frukost och sen tittade jag på andra halvlek av Nigeria - USA, en match som avslutades väldigt underhållande, men som Nigeria rättvist vann. Har jag sagt att jag diggar OS och sport dygnet runt eller..? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback