Februari är ganska långt bort ändå

Jag kan inte låta bli att ta det personligt. Antagligen för att det hänt för många gånger för att jag inte ska ta åt mig. Och antagligen för att jag är en sån som tar åt mig. Av det mesta. Oftast dåliga saker.

Så kvällen spenderade jag i min ensamhet. Lagade en middag som jag åt alldeles för fort. För att jag var väldigt hungrig, och för att jag var ensam. Det blir så när jag äter ensam, jag har ingen att prata med, så då äter jag bara. När man för ett samtal kan man inte äta hela tiden, man vilar liksom lite ibland. Så jag brukar tänka att jag ska ta en ny tugga för varje sida i boken jag läser. Men då blir jag ju aldrig mätt, så blir det fler tuggor per sida ändå.

Sen är det dessutom jag som åker till Oslo den 28 februari. Tänkte boka tågbiljetter någon gång veckan som kommer, för det kostar för tillfället bara runt hundringen. En resa på sex timmar i och för sig, men jag kan behöva något att se fram emot såhär i mörka tider. Det här är anledningen:
http://www.winnerback.se/?sid=article&pid=read&id=7934

Någon som vill följa med på äventyr?

Kommentarer
Postat av: Felicia

HAr en teori om att smöret och mjölken kan ha vart för kall.. eller jag vet inte.. Men sen vid andra jäsningen började den jäs.. så jag hoppas att lusselängderna smakar bra sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback