Infokompdag

Idag var jag och Ina och hälsade på i vår gamla skola! Vi båda märkte hur glada vi blev av att bara vara där, trots att det i princip inte fanns några lärare att säga hej till. De flesta har slutat, eller så var de sjuka. Men ett par fick vi träffa i alla fall, och vi hade en väldigt trevlig dag. Fast.. De har tatt bort vår soffa! Den är försvunnen. Det var sorgligt. Annars var det mesta sig likt faktiskt, trots lite annorlunda skyltar lite här och var, och annorlunda elever såklart. Och lärare. Okej. Det kanske inte var sig likt. Men samma visselsång kom i mitt huvud som när jag vandrade korridorerna dagligen; Alfons. Så vi visslade lite på den. Och på Robin Hood. Det hör liksom till.


Jag följer en julkalender, och det här är dagens lucka:
http://www.oioioi.se/next.php?datum=09&nyckel=fgtr43ee Humor enligt min mening. Humor på hög nivå. Eller låg, det beror på hur man ser på det.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack käre vän!

Nu har jag någonting att se fram emot varje dag förutom magknip. Haha skönaste kalendern ju! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback