Insikt

Alltså. Jag är inte lika arg längre, som när jag skrev mitt förra inlägg. För imorse när jag vaknade, efter en natt med inte särskilt mycket sömn (jag kunde inte sova eftersom jag mådde illa och var livrädd för att spy, vilket ledde till att jag intalade mig själv att det var bättre om jag satt upp. Det är inte så lätt att sova sittande) kom jag till insikt. Jag tänker inte låta det här hindra mig. Det är inte värt det. Det är inte värt att ödsla energi på. Min energi måste gå till andra saker just nu, och det där är det sista. Jag är ovanligt glad för att vara två dagar innan julafton och jag tänker inte låta det förstöra det. Jag vill ge de i min närhet lite av mitt braiga jag, så de kan vara glada. För jag inbillar mig att jag gör andra glada när jag är glad.

Idag har jag även bokat tid för att klippa mig, och till min stora förvåning fanns det tider innan nyår! Det fanns i och för sig en tid redan imorgon, men då har jag viktigare saker för mig. Julfika med Felicia till exempel. Det är viktigt. Jag har skrivit världens bästa rim. Det innehåller ord som tarmar, rosa och skor. Gissa vad det är i det paketet ni ;D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Rimmet ägde faktsikt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback