Irritation

Som om jag inte var på dåligt humör innan och försökt bli av med det, så har planerna för kvällen den senaste timmen gjort att min irritation bara växt och växt. Helst vill jag skita i allt, men jag orkar inte sitta hemma heller. Därför är det bara att svälja och se glad ut. Jag är bara så jävla trött på det. På att alltid komma i andra hand, att alltid vara den som väntar och rättar in sig efter andra.

Jag har verkligen inte bestämt mig för hur jag ska göra imorgon heller.. Å ena sidan vill jag inte träffa folk alls, men å andra sidan är jag så sjukt trött på mig själv att jag kan behöva någon annan att tröttna på. Risken är bara att jag kommer sjunka ännu lägre. Och hur fan tar man sig hem från Tullinge mitt i natten liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback