Stinky. That's me

Nu har julen varit och jag överlevde. Helt okej var det, trevligt folk och fina paket. Trots att jag inte fått alla ännu. Finns egentligen inte så mycket att säga, det var julafton helt enkelt, och nu är det ett drygt år kvar. Tack.

Igår var däremot desto bättre! Snacka om ego-boost. Snacka om självförtroendekick. Det är exakt sådär jag vill vara varje gång vi går ut, varje gång jag träffar nya människor, eller människor jag inte känner så bra. Jag vet inte vad det var med igårkväll, men jag trivdes som fisken i vattnet, trots övervägande killar som jag dessutom inte känner särskilt väl. Hjälp fanns alltid vid bordet bredvid. Men framåt halv två var det bara jag och tre grabbar kvar. Tre jag träffat och pratat med en gång innan. Och vi hade så kul. Natten blev bra. Hemligheter är ännu bättre.

Bland det mest udda som hände igår var ändå när jag, Nina och Filip köpte varm choklad i baren, efter att ha gått i tio minuter i den bitande kylan. När vi ska betala säger han i baren 'får jag be om leg, tack'. För att köpa varm choklad? :o Det var något nytt. Men som tur var fick vi köpa den. Vi hade åldern inne. Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback