"Det blir ganska coolt."

Jag sitter i Felicias rum. Hon står bakom mig med en locktång i högsta hugg och upprepar ungefär en gång i minuten "säg till om jag bränner dig". Anledning att vara orolig? Inte alls. Jag är lugn. Lugn som en älg. Jag tror att jag kommer bli jättefin.

Jag skulle vilja skriva något mer vettigt, men det är lite obehagligt när Felicia står här bakom och läser vad jag skriver.. Men jag kan skriva om att jag är så himla glad över vädret! Om vi inte räknar med att det har blåst en himla massa idag, så har det varit så himla skönt. Solen stack i ögonen och gjorde alla människor glada, den gav energi till mig att gå med rak rygg och komma närmre ett beslut om fotbollen. Just nu lutar det åt "fel" håll. Åt att lämna Råsunda och alla älskade lagkamrater. Men ibland måste jobbiga beslut tas.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Inte hört något från dig på ett tag, hur är det? :)

2008-02-24 @ 00:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback