Fredagsnöje!

Jag kan berätta att jag och Elin sitter hemma hos henne. Vi har suttit vid det här bordet sen klockan halv fem ungefär, med enbart paus för middag i kanske 45 minuter. Vad vi gör? Vi laminerar bordstabletter. Jag vågar knappt titta på högen jag har bredvid mig, det är så sjukt många kvar. Det som gick fort var att lägga i papprena i plastfickorna, det som tar lång tid är lamineringen. En maskin, ett papper, 1,15 minuter (jag tog just tid..) per papper. Vi ska göra 400 tabletter. Det är ungefär 400 delat på 6. Det är typ sex och en halv timme. Vi kommer nog inte bli klara idag...

(Elin upptäckte precis ett fel på en av de 100 vi snart har tryckt färdigt. Vi struntar i det. Helt ärligt. Någon måtta får det vara.)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är bara för att ni inte är lika snabba som stålmannen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback