Let's take a trip through the wires.

Ikväll är det kent. Och för första gången när jag ska gå på konsert har jag ingen aning om vilka låtar som kommer att spelas.. Jag brukar alltid luska fram i alla fall inledningslåten, och se vilka sorters låtar som dominerar spelningslistan och vilka som byts ut från kväll till kväll. Inte den här gången. Jag har, ett; inte haft tid. Två; hindrat mig själv. Det ska få bli en total överraskning, jag vet i alla fall två låtar, men de är alltid givna. Det är lite läskigt att inte ha någon aning faktiskt. Hej kontrollbehov.

Nu ska jag klä på mig och ta en promenad i solen. Jag blir glad av solen. Sen sitter jag på mina två säten på väg till Västerås med tåget om två timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback