Allergi

Även om jag nu kommit på varför jag varit så extremt trött de senaste dagarna, så hjälper inte det. Det är lika jobbigt att vara trött för det och tråkigt som fan är det. Jag orkar ju inte göra något. Det som slog mig och som jag tyckte var konstigt var att det var under bion i lördags som jag blev pigg. Såklart, på en biograf finns det inget gräs. Nu är jag lika trött igen, och det beror såklart på att jag varit ute idag och för att mamma envisas med att ha balkongen öppen. Så, nu ska jag inte klaga mer, jag är bara ovan att vara allergisk.

De senaste dagarna har varit hur bra som helst, jag har bland annat hälsat på de små övergivna kattungarna. Herregud säger jag bara. Så små och så söta. Det är synd att varken jag eller mamma vill ha katt, annars hade jag lätt tagit över en :) En bild kommer upp imorgon kanske, det beror på när min dator har samarbetat klart med min gamla och därmed har överfört alla bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback