Tack :)

Tack igår. Tack Felicia för att du fixade det och tack till mig som tog tag i mig själv och gick dit. Och som tog tag i mig själv och tänkte 'nej, nu jävlar' och sket i att jag var trött och less. Det blev en oerhört rolig kväll, jag hade hur trevligt som helst, det var inte jobbigt någonstans (förutom när jag blev upptvingad att dansa innan jag hunnit förbereda mig, vilket ledde till, ja, en lapdance..haha) och i min mening slutade kvällen för tidigt. Mellanstadiedisco som tema på musiken gick över till schlager/pride och senare till arabiskt. Vi dansade i köket och skrattade, det var hur härligt som helst. Som Ina sa; det var omöjligt att inte bli lite kär i Filip. Underbar kille.

I eftermiddag klockan 16 i Kungsan. Kan ju passa på att göra lite reklam för honom och hans band, det är han värd :) Väldigt bra.

Det roligaste var ändå när jag och Ina skulle gå ut en stund, går ut genom ena dörren till Pias lägenhet (de har två dörrar precis bredvid varandra) och Filip kommer efter, och av någon anledning håller vi för dörren så han inte kommer ut. Vi står båda två och trycker med all kraft mot ena dörren, när han öppnar den andra och ser jätteglad ut och undrar vad vi gör :D Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback