Det är över nu

Nu är tolv års studier slut. Nu är jag arbetslös och jag behöver aldrig mer gå till skolan om jag inte vill. Och jag kan meddela att det känns helt underbart. Mycket tack vare att gårdagen var en perfekt dag, från det att jag vaknade till det att jag somnade. Den var perfekt, perfekt, perfekt och jag kommer minnas den med glädje. Den enda som fick mig att gråta (förutom några lyckotårar när jag kramades med familjen på utspringet) var Anna när hon var sentimental runt ett-tiden på Riddarkällaren. Men i övrigt var kvällen, natten och morgonen något alldeles fantastiskt. Alla var lagom berusade, ingen blev jobbig, ingen bråkade och alla skrattade. Vi såg solen gå upp på Skinnarviksberget och efter det gick det väl utför med humorn kan man väl säga. Vi promenerade Hornsgatan ner i jakt efter något öppet matställe och hamnar till slut på donken i Slussen där grabben i kassan har väldigt roligt åt mig och Anna. Vi hade också extremt roligt åt oss själva. ÅÅH, DAGEN VAR SÅ JÄVLA BRA! Ett bevis på det är väl kanske att jag kom hem kvart i sju imorse? :) Jag har världens finaste vänner och det är tack vare Infokomp. Utan Infokomp hade jag aldrig lärt känna de här människorna, och då hade jag nog inte varit en lika lycklig student idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback