Diplom

Jag tänker fortfarande på skolan varje dag. På hur bra vi hade det, men jag saknar det inte. Inte ännu. Jag tror att det kommer först i höst faktiskt. Men jag har ju trots allt tre diplom att läsa på när det blir för jobbigt. För ja, denna student skrapade jag ihop tre diplom, varav det mest oväntade och mest seriösa var Bästa Idrottare. Genom alla tre år. Jag. Det var roligt, men väldigt oväntat :) De andra två fick vi på lunchen, där jag och Elin blev tilldelade Årets Comeback för vårt UF-företag. Men det finaste diplomet var ändå Årets Soffliggare som jag fick tillsammans med fyra andra. För att vi legat i vår soffa så mycket. Det var så fint :)

Nu ska jag snart skriva klart mitt CV, sen ska jag ut i solen och plugga engelska. För ja, det är ett prov kvar. På onsdag. Camebridge Advanced Education. Jag är lite rädd. Max ord klingar i bakhuvudet Hoppas du får ett betyg som du förtjänar på Camebridge. Det hoppas jag med. Därför ska jag ut och öva läsförståelse och English in Use. Och njuta av solen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback