Farväl, farväl, förtjusande Jens

Nu är Felicia i England. Det blev ett nästan tårfyllt farväl igår och nu ska vi vara ifrån varandra i en och en halv vecka. Det är inte länge, men längre än vi varit med om förr ^^ Men vi måste väl bli vuxna vi med. Det är ju inga tråkiga saker vi ska ha för oss heller, så överleva lär vi göra. Vi ses igen på midsommar och då blir det spännande ^^ Jag minns i tvåan hur vi kunde ha varit ifrån varandra bara en helg, hur det räckte för att vi skulle bli helt konstiga och göra jätteudda saker.. Hur kommer det gå på midsommar? =p

Jag sitter här och samlar mod för att våga ringa till lite olika butiker för att senare gå in och lämna mitt CV.. Jag och telefoner är ingen bra kombination, men jag måste göra det här för att få ett jobb. Det är den bittra sanningen. Om jag inte försöker kommer jag vara arbetslös resten av livet. För jobben kommer inte komma till mig. Även om de nästan gjorde det ett tag.. Jag ska bara borsta tänderna, sen är det telefonen som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback