Österrike, here I come :)

Okej, jag ska sluta säga att jag hoppas på saker jag inte hoppas på. Jag hade innan matchen idag sagt att jag tyckt det skulle varit roligt om Sverige förlorade, eftersom Rysslandsmatchen då skulle bli helt avgörande. Får man ångra sig? Det hade varit väldigt bra med 1-1, det hade varit hur bra som helst. Men nu gick det som det gick och det kommer vara så sjukt jävla häftigt på onsdag! Det är avgörande, det lag som vinner går vidare ur gruppen. Vinner Sverige kommer det vara det bästa jag varit med om på 13 dagar (jag har nämligen svårt att tro att det klår studenten..), vinner Ryssland kommer jag antagligen vara sur i en och en halv dag (tills jag får träffa de som kommer på midsommar, och framför allt Felicia). Men det kommer bli en grym resa i vilket fall. Jag har varit orolig för att vår match ska bli betydelselös. Det behöver jag liksom inte vara orolig för längre.. Huh.

Men jag måste erkänna att resan kommer lite olägligt. Jag har haft lite fel här och var, och jag har trott för lite på mig själv, vilket i slutändan ordnade sig ändå, verkar det som. Jag blev glad i magen och det är synd att jag åker imorgon. Men det är bara fem dagar.

För övrigt beundrar jag Therese för vilken person hon är. Jag har känt henne i 13 år och jag är stolt över vilken fin människa hon har utvecklats till. Hon är så ansvarsfull och vuxen, samtidigt som hon har kvar sitt barnasinne. Hon vet vad hon vill och jag är så glad över att ha henne som vän.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Bara för att du är så jälla bäst! Nästa gång följer du med mig!

Postat av: E

Verkar som att alla har samma planer utom jag på midsommar...? tack...

2008-06-18 @ 23:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback