Broccoli.

Igår pratade jag och Madde på msn och diskuterade vad vi skulle äta idag, då jag föreslog paj, vilket vi åt hemma hos henne förra gången. Då var Philip med, och han är vegeterian så pajen var vegetarisk såklart. Maddes och mitt enda krav för dagens paj var att den inte skulle innehålla broccoli, sen kunde den innehålla vad som helst. Följande telefonsamtal utspelar sig för ungefär en kvart sen:

Madde: Och vet du vad Johan just berättade?
Cissi: Nej..?
Madde: Han är vegeterian!
Cissi: Jahaa, shit..
Madde: Och vet du vad han sa om pajen?
Cissi: .. Näej..
Madde: Han typ 'Då kan vi ju ha broccoli i pajen!'
Cissi: Hahahahaha. Noooo!

Det var ganska roligt. Jag fick till och med order att köpa med mig broccoli. Jag tror jag kommer 'glömma' det, då broccoli är det ena av två saker jag verkligen inte äter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback