Speciell.

Personalen på JC gjorde min dag idag!

Såhär. Eftersom jag var ute i solen i nio timmar igår och inte använde överdrivet med solkräm så är mina axlar typ sönderbrända. Därför kände jag att jag inte ville ha linne på mig, så då var jag tvungen att ha min enda t-shirt som jag äger; min kenttröja. Efter skolan åkte jag in till stan för att köpa ett linne på Åhléns som inte fanns, så jag gick in på JC också. När jag kom in hälsade jag på en av de som jobbade där och musiken var någon hiphop. Kort efter att jag hälsat på henne stängs låten av mitt i och vad kommer ur högtalarna? Jo, kent! Jag blev så himla glad, för det var så uppenbart att det var för min skull! Tyvärr hittade jag ingenting fint som jag kunde köpa, så jag kände mig lite dålig. Men oj så glad jag blev, verkligen :)

Nu ska jag ta mig i kragen och göra engelskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback