Morgon, musiktips och bilkörning

Alltså. Jag vet inte riktigt hur stor lust jag har att först promenera i en dryg halvtimme till trafikskolan, för att sen ha utbildningskontroll. Det är som en uppkörning, fast på trafikskolan. Man övar liksom. Man har en annan lärare mot vad man har i vanliga fall, kör i två timmar, och så bedömer läraren vad man behöver öva mer på inför uppkörningen. Och att visa hur bra jag kan köra bil i det här vädret känns ju inte så optimalt. Men jag får väl visa att jag är tillräckligt mogen för att ta det lugnt och veta riskerna. Typ. Det jag egentligen är mest nervös över är säkerhetskontrollen. Haha. Speciellt när man ska testa tutan. Det tycker jag känns så töntigt.

Annars har jag försökt lösa korsord i DN nu på morgonen, men det är ganska svårt. Trots att det är den lättaste svårighetsgraden. Jag är tydligen inte så bra på korsord.. Men liksom, "är det bästa av hög", vad är det för mening?! Och vad ska det bli liksom? Eller "X till vardags". Jag förstår inte. Men jag övar mig. Snart är jag lika bra som farmor!

Imorse hade jag så ont i magen när jag vaknade att jag istället för att äta frukost snodde en av mammas värktabletter och svalde den med mjölk till. Jag kan inte dricka vatten på morgonen. Att dricka mjölk vad också dumt, man får sån äcklig smak i munnen om man dricker bara det. Så jag fick göra tvärt om; borsta tänderna innan jag åt frukost. Det gör jag nästan aldrig. Men nu har jag ätit frukost också. Kanske ska jag borsta tänderna en gång till :)

Jag hade tänkt slänga in ett musiktips och en bild också. Men det blev ett så långt inlägg. Fast det är trevligt med bilder. Och musiktips är också bra. Därför gör jag det ändå!


Den här söta och extremt snälla killen spelar i ett band kallat Rififikupp. De är väldigt bra och riktiga underhållare på scen. Snart kommer de förhoppningsvis höras på radio, SR har tydligen velat spela deras låt 'Plocka solstrålar'. Ni kan lyssna på några av deras låtar på www.myspace.com/rififikupp

Kom ihåg var ni hörde om dem först!

Kommentarer
Postat av: johanna

när ska vi ses??:)

2008-11-24 @ 12:46:56
Postat av: C

Har tänkt på dig nästan varje dag sen vi sågs på tunnelbanan, men grejen är att jag har så sjukt mycket just nu.. Har varit upptagen varenda dag i en vecka, och så ser det ut en vecka framåt också, så har inte velat ringa och boka in nåt när jag egentligen inte har tid. Men jag ringer imorgon ändå, så hittar vi en dag! :D

2008-11-24 @ 23:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback