Halkkörning

Jag är fortfarande helt uppspelt efter halkkörningen! Det var fan bland det roligaste jag gjort! Och hur härliga människor som helst i gruppen. Och instruktören var inte illa han heller, hela tiden uppmuntrande ord i radion, han skämtade och såg till att alla var med hela tiden. Verkligen ett guldkorn. Trots att jag inte fick den medalj han lovade mig när jag lyckades stanna inom tio meter. Han var grym! Och jag vill göra det igen, så roligt var det. Antagligen var det bidragande att vi fick köra bil självständigt, utan någon handledare eller förälder bredvid som sa hur man skulle göra. Här fick vi bestämma själva.

Det känns inte som att något kan förstöra den här känslan jag har i magen nu, men jag vet att minsta lilla snedsteg kan vara ödesdigert. Men det ska jag inte fokusera på nu, för ikväll ska jag ha det så jäkla roligt har jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad skönt att ännu en person säger att halkan är rolig! Är så himla nervös för allt som har med körkort att göra, hahah. Men detta känns motiverande! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback