Måndag

Jag vill ha onsdag.

Det är absurt hur trött jag har varit idag. Det tog säkert två timmar innan jag orkade föra ett normalt samtal på jobbet. Men imorgon blir det sovmorgon, då får jag sova ända till 05:25. Och jag har inte bestämt mig angående fredag ännu. Jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Utsätta mig för det och riskera lördagskvällen eller ta den enkla vägen och ha lördagskvällen i tryggt förvar. Det lutar faktiskt åt att ta den enkla vägen. Med tanke på att jag fortfarande har samma tankar idag som jag hade i fredags natt gör att det beslutet känns bättre. De tankarna brukar försvinna efter något dygn, men de cirkulerar fortfarande. Och jag vill verkligen ha trevligt på lördag. Jag tänker ha det.

Idag gjordes även planer på när vi ska erövra världen. Ett tunnland i Kina, en egen nation, en opiumodling och ett säkerhetsrum. Allt som behövs för mig och mina arbetskamrater. Vänta ni bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback