Planer

Det är sol ute och jag hoppas mammas planer är likadana som mina; åka långt med bilen och fika i solen. Både för att jag vill övningsköra och för att jag vill sitta i solen och ha det skönt. Mamma lär också vilja sitta i solen, övningsköra kan hon ju tyvärr inte göra, eftersom hon redan har körkort. Men hon slipper köra bil själv i alla fall.


Sen ikväll blir det spännande att se hur jag klarar mig. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte när jag tackade ja till att käka middag också.. Men kanske är det lika bra att vara där från början. Till klockan tolv ska jag stanna i alla fall, det har jag lovat mig själv. Jag borde ju egentligen vara den som är kvar längst, eftersom jag bor närmast, men som jag mått i en vecka nu vet jag inte.. Det återstår att se i alla fall. Hon lär bli glad över mina presenter hoppas jag åtminstonde. Och världens finaste presentpapper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback