Jag såg ljusen dö i dimman

Minst fyra arbetspass till spikade den här månaden. Det känns bra, då kommer jag få tillräckligt med pengar. Tillräckligt för att kunna börja handla julklappar, och tillräckligt för att kunna köpa ett par jeans. För ja, jag tänker börja handla julklappar. Jag har som mål att vara i princip klar med dem innan lucia, och då är det lika bra att börja nu. Jag mår dåligt över julen som det är, och pressen och stressen att handla julklappar gör inte att det blir bättre direkt. Därför tänker jag börja nu, så slipper jag känna mig stressad.

Lyssnar på kent - Vy från ett luftslott (punks jump up remix) och den får mig verkligen att längta tillbaka till konserterna under året som gått. Jag vill se dem igen och igen och igen. Det går inte att få nog. Och det känns som att något kommer hända snart, ett singelsläpp eller liknande, då det innan man kommer in på hemsidan är en bild på en pistol som avlossas. Det brukar det inte vara. Däremot står det inget på hemsidan. Jag är förvirrad, men hoppfull.

Annars har jag idag målat i ett tak. Thereses tak. Med vit färg. Det var jobbigt, då den vita färgen var i en tiolitersburk. Den kunde jag inte hålla i, vilket resulterade i att jag fick gå upp och ned på stegen varje gång jag skulle ha mer färg på penseln. Så det var dagens motion. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback