Det spelar ingen roll om du håller mig hårt


Jag har läst att när man har borstat tänderna ska man helst inte skölja munnen med vatten. Man ska inte skölja den alls, för då försvinner det mesta bra med tandkrämen. Eller något sånt.

Jag har alltid tyckt det varit väldigt obehagligt att svälja skummet som uppstår när man borstar tänderna, och att se folk som faktiskt gör det får mig att nästan må dåligt. Jag sköljer alltid munnen två gånger med vatten efter att jag borstat tänderna. Vissa sköljer säkert en fem gånger, och det gjorde jag nog också förut. Men nu är två standarden.

Fram till för fem minuter sen! Nu sköljde jag bara en gång, och det smakade fortfarande skum längst bak i munnen. Jag vågade knappt svälja för att det är äckligt, men jag sköljde bara en gång. Om ett tag kanske jag inte sköljer alls! Haha. Helt jävla meningslöst inlägg.

Och ja, jag har borstat tänderna, trots att klockan inte är nio än. Jag ska till och med gå och lägga mig nu. Det är fördelen med att ha växt upp. Man inser att man faktiskt mår bra av att gå och lägga sig när man är trött, istället för att tvinga sig själv att vara uppe, bara föratt. Som jag gjorde när jag var liten. Men nu är jag trött, och börjar jobba kvart i sju imorgon, så det kan bli skönt med lite sömn. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback