Kalla mig Torkel, kalla mig Linus


Jag måste tipsa om en väldigt skön låt! Lyssna till refrängen. Hur cool som helst, jag skrattar nästan lite av den :)

http://www.youtube.com/watch?v=TpC-keufHaM

Öris & Ågren - Tji mitt namn


Jag har varit barnvakt idag, och oj vad bra det gick. Vi argumenterade inte en enda gång, allt flöt på hur bra som helst, han uppförde sig exakt hela tiden och det gör mig så glad. Men jag inser att jag kanske inte lärt mig så mycket som jag trott i skolan.. Han ville veta massor om krig som pågick förr i tiden, och jag insåg att jag inte alls visste särskilt mycket. Trots det hade jag MVG i Historia A. Hur gick det till liksom? Jag får plugga på till nästa vecka.



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för musiktipset vet inte riktigt vad jag tyckte. Måste nog vara lite mer alert än mitt zombie-status just nu...



Appropå bloggen så är faktiskt det enda jag är lite osäker på just det som rör sig...Haha...tänka sig att vi tänker på samma sak :) Men jag tycker ändå på nåt sätt att det är lite jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback