Onsdagsstrumpor


Jag är trött. Väldigt trött. Och har inte alls någon lust att börja jobba om 13 timmar. För att sen jobba i elva och en halv timme. Fy fan. Men det är pengar. Och närmre Australien.

Jag har i alla fall haft en bra dag idag. Även om jag förlorade hårt i badminton. Vi lagade udda mat och pratade en massa. En del djupa diskussioner, samtalsämnen som jag aldrig egentligen diskuterat med någon. Han ställer så raka frågor att det inte går att slingra sig. Han är intressant att diskutera med, även om vi är väldigt lika på väldigt många plan. Ibland känns det som att det är mig han pratar om, när han pratar om sig själv.

Jag önskar att jag var lika ärlig som han är. Lika modig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback