When your heart beats faster


Vissa telefonsamtal är bättre än andra. Den här jävliga dagen på ett jobb där jag inte alls ville vara har nu vänts till något bra. Tack vare ett telefonsamtal. Jag ser fram emot onsdag. Då ska jag träffa en av de finaste människorna jag vet.

Jobbade som sagt idag. Och jag hade verkligen ingen lust. Och jag hatar att Citymail ringde tio minuter för sent. Hade de ringt först hade jag varit brevbärare idag istället, och det hade varit så jävla nice. Jag hoppas att de ringer imorgon igen. Fast ändå inte, för jag har så mycket att fixa med.. Men min arbetsdag idag blev rolig ett par gånger. Jag skrattade högt för mig själv när jag fick mms av en viss F. Seriöst, så himla roligt! Kanske kommer bilderna upp någon dag.

Alltså, mitt liv är verkligen fullt av grejer att göra. Och jag trivs, faktiskt. Innan Oslo var hela mars helt fullproppad, jag tror att det var tre dagar som jag inte gjorde något på. April har börjat typ likadant. Idag jobbade jag, imorgon hoppas jag på att jobba, annars ska jag in till stan och köpa presenter och hämta ut tågbiljetter, och sen möta min bror i badminton på eftermiddagen. Onsdag ser jag fram emot rent allmänt, det kommer bli en grym dag. På torsdag ska jag jobba mellan 06:45 och 18:30. På fredag lär jag hänga med Pia hela dagen för att organisera foosballturneringen och fixa priser. På kvällen spelar vi den. På lördag förmiddag åker jag och farmor ner till Nyköping, för att komma hem söndag kväll.

Hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback