I'll look after you


Jag ska fan inte ha avskedsfest. Jag ska inte gå på några fester. Helst vill jag isolera mig totalt.

Tidigare har jag inte varit särskilt hispig över svininfluensan. Tänkt att det inte är så farligt. Det drabbar inte mig.

Nu har det drabbat en av mina närmsta vänner (medan hon var i Holland dock, och hon är kvar där, på behörigt avstånd), och även en annan i min umgängeskrets. Så nu är jag seriöst skiträdd för att bli smittad. Inte för själva influensan, den överlever man ju, men att det skulle äventyra min resa. Så jag vet inte. Kanske borde jag åka redan nästa vecka, så jag kommer iväg utan influensa?

Idag har jag varit duktig två gånger. Först var jag på banken, jag förstod typ ingenting, men det blev nog som jag ville. Sen ringde jag min ena chef och sa upp mig. Och jag lyckades faktiskt framföra mitt varmaste tack till henne, och säga det jag känt. Det brukar jag aldrig lyckas med, men nu gick det :)

Sen säger jag som F; de är ju störda.

Enough said.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback