Shine

Fördel med att vara ensam hemma: jag kan göra vad jag vill, när jag vill. Ingen pratar med mig. Jag lämnar disk framme. Kör hur mycket bil jag vill. Bestämmer själv helt enkelt.
Nackdel med att vara ensam hemma: Maten lagar inte sig själv. Jag är hungrig, men orkar inte laga mat. Då är det praktiskt att ha någon som gör det åt en. Men jag har snart samlat nog med energi för att laga blodpudding. Det är så sjukt gott.

Jag tänkte på en sak idag när jag lyssnade på Björn Afzelius - Sång till friheten. Det borde ju vara den ultimata sången att spela när fångar som avtjänat sitt straff blir frisläppta? Det skulle jag införa om jag jobbade på ett fängelse.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det kanske jag kan hjälpa dig med om nåra år =)

Om jag kommer in på utbildningen jag har sökt dvs..



höhö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback