Arbetsintervju

Jag är så nöjd med min nya design på bloggen att jag inte kan låta bli att gå in och kika lite ibland! :) Igår hade jag för övrigt 164 sidvisningar. Haha.

Nu har jag avklarat arbetsintervjun. Och hör och häpna; det gick bra. Det kändes bra i alla fall, om det gick lika bra som det kändes får jag veta i slutet av den här veckan eller i början av nästa vecka. Men med tanke på att jag var där i två timmar, och vi pratade hela tiden (minus tio minuter för ett så kallat administrativt lämplighetstest) så känns det som att jag måste ha gjort något sorts intryck i alla fall. Vi skrattade och skämtade även en del, och han verkade hålla med om mycket jag sa. Att han var målvakt i fotboll gjorde att han nog kände lite extra för mig. Det tänker jag inbilla mig ;D Men det var ett väldigt djup intervju.. Frågor om min uppväxt, hur mina föräldrar är, hur jag var i skolan, hur mina lärare skulle beskriva mig, förutom de vanliga frågorna som brukar komma.. Men den bästa frågan var ändå vad jag skulle göra om jag blev allsmäktig och fick bestämma vad jag ville! :D Haha. Han skrattade gott åt mitt svar. Jag sa nämligen att efter att jag skapat fred på jorden och mat och hus till alla fattiga, skulle jag betala av min farmors lån och sen se till så att Sverige blev ett land tillsammans med Norge, eftersom Norge kommer ta över världen :D Hahaha. Som sagt, något intryck måste jag ju ha gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback