Början på något nytt

Nu har jag klarat av det svåra; att börja. Att komma igång. Men nu är första löppasset genomfört, jag och min träningskompis Julia blev i och för sig omsprungna av några, men det är det ändring på om ett par månader! Det är skönt att vi är två, då slipper man inte undan lika lätt. Och vi har ungefär samma mål också, och vill träna ungefär lika mycket. Perfekt. Så nu sitter jag här, svettig, men med en skön känsla i kroppen. Jag har insett att jag tycker att det är skönt att stretcha. Jag tror min kropp mår bra av det. Så stel som den är^^

Och det gick hur bra som helst att träffa mamman som ringde igår också! Vi kom väldigt bra överens, och hon verkade genuint intresserad, och sa även själv att hon tyckte det kändes bra. Hon skulle träffa få andra också, så på tisdag eller onsdag hör hon av sig. Jag hoppas jag gjorde tillräckligt med intryck, för det verkar vara en härlig familj.

Nu ska jag äta mat. Sen ska jag duscha. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback