"Du ser mer ut som en terrorist"

Nu har prestationsångesten över att göra en snygg stjärna övergått i beslutsångest. Vilken ska jag välja? Jag tror den enklaste lösningen på det är att låta vännen min välja. Det är ju ändå hon som ska ha den på foten.

Idag har jag varit på äventyr! Hälsade bland annat på Therese på hennes jobb, hängde där i nästan en timme. Det var trevligt, hon har väldigt roliga arbetskamrater. Mitt mål med resan var egentligen att hitta saker till lördag, men ÖB hade inte vad jag förväntade mig, så vi blir utan. Men äsch, det gör inget. Jag längtar litegrann till lördag. Ganska mycket, helt ärligt.

Men först är det fredag, och då ska jag fira jul! Det ska också bli väldigt mysigt, även om jag först ska åka till Lidingö med en flyttkartong i famnen. En kartong som dessutom är fylld av saker. Folk kommer nog titta ganska konstigt. Jag insåg igår att de kommer tro att jag håller på att flytta, men varken har bil eller vänner. Så därför åker jag fram och tillbaka och flyttar en låda i taget. Men så är såklart inte fallet. Flyttlådan är en del av en julklapp. Den kommer göra succé, det är jag ganska säker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback