Söndag är det idag

Kvällen igår var mysig. Och rolig. Johanna är verkligen en fin person, och det gör mig lite ledsen att vi inte ses lika ofta längre. Men det är livets gång, och jag är glad för det vi haft tillsammans, och för att vi fortfarande ses.

Imorse studsade jag upp ur sängen klockan tio för att äta den extremt innehållsrika frukosten bestående av två rostade, ljusa mackor och ett glas blåbärssoppa. Planen var att tillsammans med mamma bege mig till Stinsen köpcentrum för att inhandla julklappar. Det gick hur bra som helst, och är nu klar. Det kan kanske verka konstigt att handla julklappar i januari, men jag har inte firat klart ännu. Jag har en pappa också, faktiskt. Min frukost stod jag mig på till alldeles nyss faktiskt. Ekonomiskt att vara sjuk. Jag köpte även en fin sjal till mig själv. Kom jag på nu.

Nu ska jag sätta på min 'best of'-lista på Spotify, lägga mig i sängen, och äntligen, äntligen börja läsa The picture of Dorian Gray. Fast först ska jag prova min sjal, bara. Sen ska jag lägga mig i sängen.


Kommentarer
Postat av: Felicia

http://open.spotify.com/user/detvackraste/playlist/1IlTYSexnmZPHIQzUDTXdW



Så :D

2009-01-05 @ 14:15:02
URL: http://detvackraste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback