Irritation


Jag vaknade klockan nio imorse, var dödstrött, men kunde inte somna om eftersom jag var så sjukt irriterad..

Egentligen började det väl i onsdags natt. Jag hade pratat med min chef på bemanningsföretaget och förklarat att jag var sjuk och inte kunde jobba förrän tidigast söndag eftermiddag. När jag ligger och precis håller på att somna ringer det klockan tolv, men jag svarar inte. Jag brukar inte göra det när det är nummer jag inte känner igen. Men jag blev orolig, det kunde ha hänt någon något, så jag kollade upp på Eniro vem det var. Någon från bemanningsföretaget, såklart. Trots att jag sagt till min chef att jag var sjuk tidigare på dagen.

Imorse vaknar jag av att någon kommer in i mitt rum, men går ut igen. Mamma, såklart. Jag försöker somna om, men undrar vad hon skulle in här och göra. När jag tittar på mobilen ser jag att samma nummer som i onsdags natt har ringt, utan att jag hört det. Då fattar jag att de ringt hem, och mamma svarat. TROTS att jag har sagt att jag är SJUK och inte kan jobba förrän SÖNDAG EFTERMIDDAG. Har de ingen som helst kommunikation på det där företaget, undrar jag?

Men jag har en rolig dag framför mig, i alla fall :)



Kommentarer
Postat av: Felicia

Sådant beteende kan bara uttryckas på ett sätt. Bajs på dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback