Busy


Jag är trött. Jobbade inatt min andra natt på rad, och det känns nu. Har sovit fyra timmar sen imorse, och nu ska jag snart in till stan för att senare vara barnvakt. Party liksom! Fördelen med att jobba natt lär i alla fall vara att jag borstar tänderna fyra gånger per dygn! Haha.

Och det är så fullt upp. Har varit i två veckor nu, och som det ser ut lär jag inte få slappna av förrän Norgeresan nästa vecka.. Men jag är nöjd, jag klagar inte. Det är pengar. Välbehövliga pengar. Vila och sova kan man göra någon annan gång.

Om fem minuter måste jag gå upp ur sängen om jag ska hinna duscha innan jag åker in till stan. Jag skulle gärna ligga kvar här någon timme till, men då blir det ju varken umgänge med Felicia eller present till Elin. Och det går ju inte! Och sen hämta P på dagis. Hoppas han vill göra någon lugn aktivitet idag, typ som att lägga pärlplattor eller måla. Mina chanser till det är dock inte så stora.. Vi lär gå till parken. Men jag tänker verkligen inte leka kull idag. Verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback