Imorgon!


Jag har inte haft tid. Alls. Med något, egentligen.

Nu är klockan efter nio, och jag har i princip packat klart. En timme tog det. Två väskor blev det. All jävla mat tog upp all plats. Men jag packade resten i min röda axelväska, så jag har med mig allt. Dock blev linnena decimerade till sex stycken. Pia tyckte jag var extrem som tänkt ha med mig åtta.. Det som jag inte har packat nu, är saker jag använder imorgon bitti.

Jag är väldigt trött, funderar på att gå och lägga mig. Har ju vaknat klockan sju två dagar i rad nu, trots att jag varit ledig. Extremt irriterande. Imorgon, när jag verkligen ska gå upp innan sju, lär jag inte alls vara pigg och vilja vakna. JO! Det är klart jag kommer! Jag är så pepp på Norge. Imorgon åker vi verkligen. Det var månader sen vi bokade. Imorgon åker vi.

Om jag inte stannar i Norge, kommer jag hem på måndag kväll. Till dess lär det vara tyst här. Igen. Heipa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback