Trötthet


Välkommen tillbaka, sömnproblem!

Utan att jag egentligen reflekterat över det har det varit ganska bra i någon månad. Men den här veckan har allt börjat om, och det tar mig timmar att somna, trots att jag är dödstrött när jag lägger mig. Och det är så sjukt tråkigt att bara ligga där. Att jag sen vaknade halv åtta imorse gör ju inte att jag är särskilt pigg just nu.. Men ska jag spela badminton så ska jag. Och sen vara barnvakt. Jag har ingen lust egentligen.

På lördag ska jag dessutom jobba :o Det ska bli spännande. Jag orkar inte alls förklara vad jag ska jobba med, men tanken är att jag på lördag ska lära mig, och sen på onsdag jobba alldeles ensam. Det blir läskigt. Men jag är glad. Pengar, pengar, liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback