5 maj 2009


Hej V.

Hurtigt att träna innan jobbet! Det skulle jag aldrig ha självdisciplin att göra.. Har det inte ens för att träna någon annan tid på dygnet, så ja. Men jag har verkligen tänkt att jag ska börja komma igång igen, min träning går verkligen i perioder. Kan träna två-tre månader i sträck, men sen tränar jag inte alls på lika länge. Ganska dumt, men det är så det blir när jagi nte har ett fotbollslag att träna med längre. Det är så himla mycket svårare.

Men jag har börjat spela korpenfotboll, och det är så roligt! I och för sig bara en match i veckan, ibland slänger vi in en träning också. Det är helt nya människor, känner bara en från innan, och de är hur snälla som helst. Ska väl kanske nämnas att det är mixlag också, vilket gör att det är lite tuffare än förra året när det bara var tjejer. Vi leder serien efter tre omgångar, och igår mötte vi de som ligger tvåa. 2-2 blev det, och vi gjorde mål med tio sekunder kvar. Det kändes skönt. Mindre skönt är däremot mitt knä idag. Har asont och vet inte vad jag gjort. Tog mod till mig att ringa vårdcentralen, men de hade inga tider. Jag får vänta till imorgon.

Det där om att bli påverkad beroende på hur det går för AIK; jag är likadan. Speciellt när jag går på matcherna. Det är mycket därför jag valde att inte ha årskort förra året. Många kallade mig medgångssupporter, men jag gjorde det för min egen skull, just för att jag vet hur det blir. Jag kan vara på väg upp ur det mörka, gå på AIK-match, se dem förlora och sen vara nere på botten igen. Då känns det inte värt det. Men självklart är det tvärt om ibland också, att AIK lyfter upp mig. Det är då jag älskar dem som mest.

Haha, jag tyckte det var kul att Djurgårn fick vinna igår. De kan behöva lite poäng. Hahah, de är så SJUKT dåliga, jag förstår inte. Det vore spännande om de åkte ner i år :o Hur tror du Allsvenskan slutar i år?

Nu ska jag smörja in mitt knä med tigerbalsam, och linda det. Hon på vårdcentralen sa att det skulle vara bra. Det ska bli spännande att vara barnvakt i eftermiddag/kväll. Det brukar innebära mycket springande. Och nu har de dessutom köpt en studsmatta, men den kommer ju inte jag kunna hoppa på. Jättetrist.

Ha det så bra!



Kommentarer
Postat av: Elin

Heja OST cissi!

Det här kommer vi klara galant!

Men lingonsylt i gröt är ingenting för mig, har provat och nej, det går inte =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback