Du är värd det finaste


Nu har jag förhoppningsvis överbevisat mig själv. I lördags kom jag hem kvart över ett. Jag somnade nog inte förrän vid tre-halv fyra. Sen gick jag upp halv sex, och jobbade i elva och en halv timme. Och jag klarade det. Jag somnade inte på jobbet, jag var inte överdrivet trött. Jag gjorde bara fel två gånger, och det var bara sjukt svårt att koncentrera sig på att skriva rätt siffror på morgonen när jag precis hade kommit. Det tog nog fem-tio minuter längre tid än det gör i vanliga fall.

Inatt har jag sovit typ tolv timmar. Det var skönt och välbehövligt. Och inget jobb idag heller, det var nästan ännu skönare. Och viktigare. För jag har ett mål idag, ett mål tillsammans med vännen. Vi ska lösa det här nu, vi ska sätta dig i rätt båt och ro åt rätt håll igen. Vi ska få rätsida på det här, för det kan inte vara så längre. Du är värd att må så mycket bättre. Det skär i hjärtat på mig, det får mina händer att skaka, mina tårar att rinna och mina ord att stanna inombords.

Ikväll blir det förhoppningsvis två vinster; BK Bollklubb och AIK. Jag bestämde mig igårkväll för att gå på derbyt, trots att det innebär stress från Korpenmatchen. Djurgårn kommer antagligen åka på sånt spö att man inte vill missa det. Sen var det ju oförskämt länge sen jag stod på Norra. Ändring på det ikväll. Åh vad bra det kommer bli. Jag är pepp!



Kommentarer
Postat av: voff

Vi kanske ses på Norra då? jag har på mig en svart vindsskyddsjacka med huva samt en orange huvtröja under den. Ska nog försöka stå på Norra mellan på mitten.

Postat av: voff

fyfan vad kul jag hade. :)

2009-05-18 @ 23:36:19
URL: http://voffen.wordpress.com
Postat av: voff

Tifot var bland det bästaste. Fast jag blev sjukt trött i armarna av allt upp och ner. När jag var där så trodde jag först att det skulle stå något om pärlor när dom höll upp sina flaggor fast jag tyckte mest att det såg ut som vita gravstenar. Jag tycker att det är lågt utav föreningen som påstår att "vi hatar inte, vi älskar" att klanka ner på motståndarlaget istället för att stötta sitt eget. Det ger negativ energi. Därför gillar jag inte heller när Norra sjunger "Domarjävel" och "Alla suger kuk i Djurgården" eftersom det inte stöttar oss utan bara skapar negativ energi.



Jag har lagat mat sedan halv åtta. Jag har hunnit med att laga till ett kilo köttfärs samt kycklingfilé och sen så har jag ett till kilo köttfärs som puttrar på spisen nu och efter det så måste jag laga till ytterligare ett kilo. Helst av allt så vill jag gå och lägga mig eftersom jag bara fick två timmars sömn i natt. men är man en idiot så är man.

Jag lovar att skriva till dig snart, förhoppningsvis redan i morgon.



/S



p.s Jag såg ingen alls, jag hade bara blicken riktad på planen. Jag fattade först inte att bollen gick i mål. Det tog någon hundradels sekund innan jag fattade. d.s

2009-05-19 @ 22:40:33
URL: http://voffen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback