Sömn


Fan vad trött jag är på att jag sover så sjukt dåligt. Jag är helt slut om dagarna, jag orkar ingenting. Att jag sen är allergisk också, och blir trött även av det, gör det ju inte direkt bättre. Och så imorse när jag vid nio insåg att jag inte skulle behöva jobba, och kunde slappna av lite och tänkte sova till i alla fall tolv, så ringer M vid tio. Då var det kört, då var jag irriterad och kunde inte somna om. Jag är fortfarande sur. Jag behöver sömn.

Annars har jag umgåtts ett dygn med min pappa i början av veckan. Det var väldigt trevligt. Jag tänker åka ner dit nästa helg tror jag. Sova lite, kanske? I alla fall vila och ta igen mig. Slappna av. Idag har jag två uppdrag; dammsuga och plocka undan i mitt rum. Ingen lust alls. Nu ska jag lägga mig i sängen igen. Heipa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback