Bort


I guess you get what you give.

Allt är bajs och allt jag vill är att åka till London. Jag vill åka nu, och sen inte komma hem igen. Jag vill åka vartsomhelst och sen inte komma hem igen. För hemma har ihjäl mig. Jag längtar bort bort bort och hösten och vintern kommer äta upp mig, jag vet det redan nu, för jag har ingenstans att åka, ingen sol att fly till, inget att se fram emot som kan ta mig genom den hemska, svenska vintern.

De tankar som börjat forma sig i mitt huvud gör mig lite rädd. Personer jag trodde på, personer jag släppt in. Jag stänger dem ute igen, för såhär vill jag inte ha det. Då är det enklare att acceptera att jag inte har någon. Inte på riktigt. För you get what you give. Och jag har nog inte gett ett jävla piss, visar det sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback