I can't believe you actually picked me.

Ååh vad irriterad jag är på allt just nu. Är sjukt hungrig och hyfsat trött och det är ingen bra kombnation alls.. Det jag stör mig nåt så oerhört på är grannen ovanför. Han har typ alla sina killpolare hemma gissar jag, och ett gäng killar i 25 (kanske, jag vet inte) årsåldern och en kareokemaskin är ingen bra kombnation. För det första låter det förjävligt när de sjunger, och sen mellan varenda jävla låt skriker alla och vill bestämma vilken låt de ska ta. HERREGUD. Jag hoppas dom tröttnar snart, annars går jag upp och frågar om jag får vara med. För de verkar ändå ha rätt kul, och eftersom det inte verkar bli nån inflyttningsfest så vore det väl trevligt.

Träningen idag var fett rolig btw. Först gjorde vi sån där mongoträning, eller som Ubbe fint kallar det: aktiveringsträning. Det innebär att vi står stilla på rad, drar in naveln, spänner magen med andra ord, och spänner arslet. Det är stora bukmuskeln och sätesmuskeln vi jobbar med, och tydligen ska det vara bra för nåt.. VI gör även vanliga situps, utfall och liknande samtidigt som vi spänner magen och arslet, och det är inte lätt vill jag lova. Andas går inte heller, så man går runt och håller andan och kan andas ut först när man gjort övningen klart =p Men man blir faktiskt svettig av det :o Så vi tänkte att det vore fett psykande och köra det som matchuppvärmning nästa säsong, motståndarna kommer tycka vi är idioter som står stilla/ligger ner när vi värmer upp :D Sen gjorde vi nåt test med massa häckar och sen spelade vi tvåmål. Det var roligast, har ju inte spelat fotboll på nästan en månad :o Behövliga två timmar må jag säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback